Saturday, June 9, 2012

suka suki interaksi Mei..

Salam sejahtera dan salam ceria semua..harini nak update pasal interaksi Mei aku di IPPM Melaka.. rase2nye belum terlambat lagi kot nk update.. haha. meneropong kembali interaksi sepanjang seminggu lebih di maktab.. 

so far banyak input-input yang dapat membantu aku dalam membentuk jatidiri untuk jadi seorang guru..amin2~ secara tidak lansung pengalaman-pengalaman itu mendewasakan ku bila disekolah nanti.. huk3 
yup..semestinye setiap interaksi pasti ada kelainan..^^)

oleh sebab dah tak ada idea nak tulis panjang-panjang.. aku upload je antara gambar2 ni supaya entry ni nampak lebih padat..~cewah..haha. xpelah biar gambar ni menghuraikan segalanya, bak kata yuna, setiap gambar pasti ada lagunya.. bagi aku setiap gambar pasti ada ceritanya.. ~lala

bila nengok balik gambr2 ni, kadang-kadang tu buat aku terhibur bila dah sendirian. esok2 busy dah dengan hari-hari kat sekolah pula.. maklumlah.. dak2 skola lagi kan..huhuu


my campus..


pic with pensyarah


majlis ulang tahun kelahiran, latest month for besday..
(thanks kwn2 yg sambut besday aku & yg lain2)


in da class 


*umm.. actly nk add gmbo yang kat "dataran budiman" pic sblm balik tu?
tpinye xde... so letak gmbo len seperti kat bwh ni.. haha
v

apabila tahap kebohsanan mengatasi keboringan..
abes semua bilik orang nk lepak..


lepas habis belajar nanti msti rindu kawan2,
waiting next interaction for november.. insha Allah.. ^^)
orait2, smpi disini je k.. jangan sedeh2..haha. sampai jumpe lg, k bhai..

sumber : rembat sikit gmbo kat kamera miftah, leha, zaty.. :D

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers