Saturday, June 2, 2012

melaka dan jalan2

salam sejahtera dan selamat petang... 
orait2.. apa korg buat mengisi masa lapang cuti sekolah ni?
for me.. aku ada interaksi di maktab selama seminggu lbh..
untunglah.. itulah kelebihan.. orang cuti, aku skolah.. seronok tau.. ^^)

okeh masuk tajuk entri..
kbtulan je jalan2 ni.. xde ah rancang mne pon. tup2 diorg ajak keluar nk pusing mlaka.
oleh sebab diorg terajak aku.. so aku teman kan diorg jenjalan.. ~cehh.
lagi pulak diorg jarang dtg melaka kot.. memasing duduk jauh2,
mak ayah pon jauh2.. time KDC ni je dpt jumpe..sian kan..hehe.
pasni we all sebok ngn kijer.

disebabkan jadual pon agak padat, (agak ah)
asgmnt pon boleh tahan.. adalah lebih baik juga kalau sekali sekala jalan2 macam ni.. 
relese tension & isi waktu2 kosong setelah penat wat asgmnt...(penat ke?) huhu..
 so skali skala nk jalan2 sekitar melaka, ape salahnye..

umm..ape lagi nk tulis ek.. adoii ilang da idea nk wat karangan ni,
okeh aku uplod jelah gmbo2 ni ek.. biasa kan kanak2 suka ada gambar2 kan.. haha :p
kalau cite je pon takut diorg tak caya kan.. nanti kata kita reka2 cite je.. hahaha.. 
ok.. jom layan pic2 aku ni smpai termuntah2..  ngeee :D

posing lu sblm jalan2 tu...huhu

okeh, tiket da beli...ape agi! aaa cpat naik!


destinasi pertama - naik menara taming sari..
(muka excited je memasing...first time kot naik) :D

time ni, kitorg dah kat atas menara tu...
erkk..(da mcm iklan ubt gigi lak gmbo aku ni) adoii!

inilah dia yg smpt dirakam kami view dari pandangan atas.. cantik kan! ^^)

destinasi seterusnya gi muzium samudera.. yeah bli tiket agi..
zmn skurk mne de yg dpt free kan..  :p

posing lagi sebelum masuk tu...haha ~ layann...

yeaaa... aku sudah berada di atas... nampak tak? nampak tak? haha

lala...posing lagi smpi abes betry...~hak3..

destinasi seterusnya jalan2 sekitar bndar melaka..
smpai patah2 kaki...hihi.. dah penat kitorang pon balik... huhu

ok sekian, buat kali ni.. babaii
jumpe lagi.. ^^)

No comments:

Post a Comment

Followers