Saturday, June 23, 2012

Mud Camping at skola... ^^)




Salam Sejahtera dan Selamat Pagi
Jumaat, Sabtu dan Ahad lalu, sekolah ada buat camping semperna unit kokurikulum,
so dalam camping tu aku terlibat untuk mengawal keadaan pelajar dan memegang beberapa slot dalam program..

walupon terpaksa tido kat sekolah dengan murid2.. tetapi pengalaman yang sangat seronok..sbb x dapat tido dengan nyenyak...huhua.. tpi yang paling best, sebab dpt mengimbau zaman kegemilangan kat sekolah2 dulu.. huhu..skrg bila aku dah jadi cikgu, baru aku rasa keseronokan zaman sekolah yang dulu aku tinggalkan.. tak sangka sekejap je da besar kan aku ni..hehe ^^)
(konon nak cakap masih muda la kot.. ~ahahks)

rasenye tak banyak yang nak kongsi cerita.. ilang idea jap. hoho. oleh kerana dah terasa kepenatan, so biarlah gambar2 ini yang akan bercerita. erk~ ni antara gmbr yg sempat diambil semasa program.. tapi, tapi.. dah abis program..bru aku perasan yg aku bnyk ambil gambar orang, tapi gambar aku sekeping pon xde... uwaaaa..sedih kot..

urmm.. tpi xpelah yang penting bila dapat luangkan masa sbtu ahad dengan program mcm ini..sekali sekala seronok juga.. ^^) orait2.. jom kita layan gambar2 dibawah.


senamrobik perdana 

dari sudut pandang atas 

Sesi taklimat 

mud menungu lauk nk masak.. huhu 

patot pon tak siap masak.. cikgu2 ni dok posing sakan... hehe 

 akhirnya... dapat juga mamam! wehuu..


No comments:

Post a Comment

Followers