Sunday, October 30, 2011

penyu nangis..aku sodeh..

..sekadar gambar hiasan..| eh ada ke magazine ni?

selamat malam.. mud sentap + tension...erkk..

eh..kenapa tu? haa..aku taw ramai yg kucewa ngn kekalahan terengganu 1 - 2, melawan nogori... eh, saya sokong nogori eh..hoben jang hoben...haha, maklom ar, dulu2 jdi anak angkat nogori..so berpihak pada nogori eh.. :D. okeh2..apa pon adat la kan.. menang kalah, yg pasti kedua2 team sudah menunjukkan prestasi yg baek! dan cube sebaik mungkin. Actly aku plak sodeh bukan sebab toucing penyu nangis, tapi masalah..sebab dari semalam cannot open muke buku saya tu.. [haha..rasakan!] adakah kerana kesan daripada menerima msg dari org rapat.. aku pon dgn senang hati membalas komennya di chat, yang say "hi" aku "hai-hai", ~cewah.. huh~ tidak ku sangka madah2 itu adalah virus yg telah menyelinap masuk ke browser lappy ku..ouh..sungguh sadis~

sapa yang penah mengalami situasi seperti ini? sila tingalkn biadota disini...~eh..eh.. bukan2, nk suruh korang respone, mcm mana hendak buat untuk pulihkan sedia kala yeo?

mule2 saya ingatkn internet tergendala or muke buku sdg dlm teknikal toucup...ghupe2nye, saya silap sangka..di sebalik msg ini...

~hurmmm...menci jek kan.. kebetulan tadi..cari alat bantu mengajar kat atok "google" pasal ni... "eh..kenapa facebook saya tak boleh buka ek.." [tulis mcm tu] last2 jumpa... klik pstu klik..pastu klik.. memang ade, ramai ghupenye yang kene macam saya...~tett~ owh..ada gang la kan... tpi tak sewenang2nya saya begitu senang hati.. setelah mencari dan membaca puncanya.. ia berlaku oleh sebab msg yg saya klik utk video yg mengatakan clip anda telah dikomen kat youtube.. ~ouh.. artess sangat.. negok2 komen tuu..ramai kawan2 saya yang mengomenye.. ~walhal fake belaka.. itu kawan virus kpd virus yang menyelinap masuk dlm lappy saya ini yang menyamar kawan2 saya...~hampeh kan.. | tapi yang heran..only muke buku jek tak bole open... huhu..(nseb baik sy bukan seorang kaki tegar muke buku itu...~eceehh~)

sbb seingat aku, emang tak pernah idop.. publish apa2 kat youtube tu.. apetah lagi nk glamours keya gitu... ~tapi kebanyakan yang kene virus ini, tak banyak jumpe jalan penyelesaian.. [berdasarkan servey2 aku di internet la kan..] just finally... "format jah.." oh..tidak.. aku tak mahu format lagi...syg dgn harta karun dlm lappy ini..

~tapi kalu sudah terpakse berbuat demikian.. aku redo jela ~ k fine...huk2..

psst : sape yang boleh bantu saya...tulon2..?? urgent...


10 comments:

  1. ye ker?..simpati..huhu...sabor jelah..mebi jap2lgi ok tu..salam kenal nuar..

    ReplyDelete
  2. dulu pernah kene gak.. tp laptop still ok... so cuba scan lappy ko tu..

    ReplyDelete
  3. cer repair lptop..booting windows...so file xkan ilang terus...

    ReplyDelete
  4. kesiannya..
    anda peramah barangkali.
    hai-hai. HAHA

    ReplyDelete
  5. hawiz : ermm..da xde jap2 lagi da emg kne formal balek...waaaa...seday... | pe pon thx..salam kenal jugak..^^)

    ReplyDelete
  6. hafizal : da xle selamatkn ape..antivirus pon di hinggap virus..erkk~sadis kan!! sentap..

    ReplyDelete
  7. tulus sweet : huhu..err..saser tu mnde pe? erkk.. stdy kat nilai jew..

    ReplyDelete
  8. azamudin : yup..ok2..cadgnye gitu le...da trpkse korbankn harte karon sy..hurmmm..

    ReplyDelete
  9. mei : hihi.. kebarangkalian kot...tulah, nakal sgt kan...~tett~

    ReplyDelete


Photobucket

Followers