Wednesday, May 1, 2013

lama bona den x open blog..

salam sejahtera dan selamat pagi..

gambar hiasan :3


cerita.. lamo bona den x open blog.. apesal ek..?
adehh, delet nogori plak..bercmpo loghat joho.. mano satu yg botul... haha
okey2.. aku org johor cume belajar je kat nogori 9..|fine| ada la sikit2 reti cakap nogori..
tapi msih tahap belajo2 gak (walaupun lame da dok sana..~erk) salah silap harap di maafi ye..ye..
cerita pasal lama menyepi.. ermm..sibuk sedikit kot, mud mencari kerja yang ok 
dan tetap untuk duit poket sendiri dan inshallah untuk masa hadapan..^^

cerita pasal nogori pulak ni... teringat time belajar di N9..dulu2, ahaks.. lamo bona x poie sana..
tmpt jatuh laie di kenang... kat situ ade kenangan2 yang x dapek den lupokan.. 
#belajar #kerja #jalan2 #bercinta.. ~ehhh..
bila lama duduk sesuatu tempat tu.. especially tompek berkojar-kojar, jatuh bangun den belajar dulu dokek nogori sembilan, kadang2 aku pon terfikir tentang delet nogori.. cuba2 bercakap, bahasa diorang ni kreatif juga, kalau nk cakap tu bebelit lidah kalau tak biasa mcm aku ni la.. hehe. sekarang ni pon ada juga yang aku minat dengar lagu-lagu yang diolah oleh anak2 nogori ni.. | kreatif |

 YES! setiap tempat ada keunikan tersendiri kann.. mcm negeri johor juga yang kadang2 ada perkataan-perkataan dan loghat bahasa yang orang lain juga jarang guna dan tak tahu.. itulah uniknya bahasa! 
apa pun aku tak pernah lupa asal usul sebagai anak jati johor yang amat aku cintai..yehh ^^) bak pepatah org cakap "hujan emas dinegeri orang, hujan batu di negeri sendiri.." eh betul x agaknya, aku sebut je ni? ingat2 lupe dah pepatahnya.. kalau salah diperbetul kan ye..

ehh mcm dah lari pula cerita dengan tajuk entry kali ni..
ini lah kali kalau orang dah jarang update blog ni.. merapu2.. | okey | abaikan..

Santai2 cuti semperna 1 Mei Hari pekerja ni.. rehatkan minda dan manjakan diri dirumah..ek.. ahaks.. kasi rehat semua.. lapangkan minda takmo tension2, relese.. for spend only one day okey..^_^

yok2 sambil-sambil rest layan lagu ni..
~nice juga sekali dengar dekat radio haritu, tertarik dengan rap lirik & lagunya..
semoga terhibur ;)

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers