Sunday, October 21, 2012

budak2 dan Jalan-jalan sakan kat KL

Salam sejahtera selamat pagi..

nak pendekkan cerita..aku tengah mud rajin nk update blog harini.. haha
 panjangnye pulak.. cerita aku dan budak2 sekolah berjalan2 sakan 
a.k.a rombongan ke KL utk mengisi program lepas UPSR
 sbb kemerdekaan mereka setelah menduduki exam.. :P

dekat sehari suntuk juga berjalan dari seremban naik komuter ke KL sentral
naik bus semula ke planeterium, muzium, & petrosains, last destination di i-city shah alam..
wuwoo...sampai malam kami berjalan..memang terbaik la...walupon pnt tapi tak terasa..
sbb seronok dapat berjalan dengan budak2 ni.. ^^) 

ok jom nengok gmbr yg smpt aku uplod, layann sampai termuntah2.. haha 
 setiap gambar ada lagunya...~lalaa..

komuter

kl- sentral


 
klcc

muzium

planeterium

i-city

ok sekian, sampai disini je kembara aku..
rase2 mcm aku plak yg lbh excited dari murid2nye...~ngehe
kbhaii~

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers