Wednesday, December 7, 2011

Tahniah! buat kamo....

Salam Sejahtera semua readers & bloggers..

rasanya dah lama tak update blog ek, mybe agak sibuk sikit minggu ni.. lagi pon, sejak kebelakangan ni.. mud berbloging kurang... haish.. kdg2 tu da buka dashboard siap da tekan new post...tpi mud menaip tup2.. ilang seketika.. hurmm... tpi harini, semangat untuk berkarya datang semula... yeaa! dpt juga aku update.. thanks utk mud well ~hehe..

oklah... entry kalini lbh kpd mud konvokesyen saya tempoh hari.. 3 Dis 2011, sbtu lepas...huhu..
Alhmdulillah, sekian lama menunggu detik2 ni.. akhirnya sudah bergelar seorang alumni universiti dlm bidang yg aku ceburi.. tak sangka..perjalanan waktu tu terasa sangat singkat.. 4 tahun aku di USIM, tup2..dah pun habis ek.. banyak sangat kenangan pahit dan manis kat situ.

Tahniah buat kamo.. "Muhammad Anuar"

Tahniah juga buat kawan2 batch QM aku..raikan kejayaan bersama ea.. ^^)

Apa pun, bersyukur kepada Allah.. atas kejayaan ini. Mak Abah aku, sgt terhutang budi dengan mereka...Alhamdulillah, Abah, mak dpt dtg majlis konvo haritu, walupon mak baru keluar hospital 3 hari sblm konvo, Alhamdulillah, Allah beri kekuatan.. dan Dia sebaik2 perancangan.. ribuat terima kasih yang tak terhingga, buat semua keluargaku, aku syg mereka..



Tak lupa juga tenaga pengajar, kawan2 yg banyak menyokongku dari belakang.. thanks juga kpd yg sudi datang time konvokesyen aku tempoh hari, tak lupa hadiah konvokesyen haritu dari kak nor, nurul mika, iskandar dan bad..yg dtg jauh2 kan..huhu



dan ucapan tahniah dari yg lain2... facebook, message kak nadia, abg daus dan yg lain2
if aku trlepas pndg...^^) thanks alot again ek..



yup..terasa sangat terharu, bukan apa.. mybe after study ni.. tak tahu lagi untuk menyambung ke peringkat master lagi ke tidak kan.. rasanya more kpd bidang pekerjaan kot.. & nak tumpu bnyk benda.. lagi pula nak cari kerja skrg pun dah makin susah.. nk sambung blajar..duit pon..alahai.. nmpk je mcm mudah.. cukup la banyak yang dah aku susahkan org tua aku..
hope dalam masa dan bakat yg ada ni..dapat aku gunakan sepenuhnya untuk masa depan aku sendiri dgn baik suatu hari nanti.. ~amen2.. insha Allah..^^)

apa pun, aku rse sangat puashati dengan kejayaan dan usahaku selama ini walaupun penuh dgn cabaran dan kepayahan... akhirnya.. dapat ku habiskan, dan menjejaki selangkah lagi kejayaan ini... atleast mungkin ini saja yang mampu aku dapat balas jasa kedua ibubapaku selama ini yang banyak bersusah payah untuk aku.. hopefully ble da bekerja.. aku pula yang akan membantu mereka.. insha Allah..


p/s : doakan utk aku temuduga j-qaf 15 hb nanti ek.. hehe..ok, bhaii..

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers