Sunday, May 22, 2011

bilo nk siap yo...

selamat togah hari yeop!

huhuu..hari mnjelang hari...mingu dah bermingu2... blog sy ni da agak sesawang tak d'update...lamo bona ha den x update.. lamo yo..ehehe ..ni spe nk tulon update ni ha...
copek! sila agkat kaki! ~ngee...

cerite pasal kite lame x update taw sbb ape! sbb kite da stat kije.. sambil-menyambilan...haha..adoi terok bahase aku olah cengini.. tpi sy tulis ni nk soh sy faham la...klu korg x phm jadikn bhs sanskrit oke..hehe.. xpe2 yg penteng BM aku, SPM cemerlang tu! huhua..:p

skali skala x kn nk skema sgt kn tulis pnjg2...maap la..bkn nk rosakkn bhse..cume nk creatifkn bhs jek.. ye la zmn skrg org main shot form jek..so jgn nk salahkn sy dulu ek.. sape yg ajar dulu..haaa ayok! x taw..lak leng... :p

okey2 da smpt update ni..aku nk cite la pasal kije aku... aku keje slma 4 bulan ni je.. jap jek... design wat buku teks Kelas Agama Petang... wuyoo.. bunyi cm wuwuu jek! x taw.. penat tao!
lepak..sengal2 bdn da nih..asek dok atas kusi empok..d'bwh aircond2 brtemankan laptop yg cumel ni... hadoiii.. naik biru mate nih...nasb x jadi biru...huhu

pe pon emg keje gilo2 la..bak kata bos sy! "ini emang keje gilo.." 1 bln setongah yo kne siapkan 5 buku tahun 1-5, hah! x gilo tuu... klu yg taon 1 x yah nk cakap la, penuh ngn gambo2 kne masukkan...taon 1 kann... yela nk kne bnyak lukisan2 katon..tu yg bejenuh nk siapkn lukis2.. Da lukis nk wane lak kn..huhu..
pe pon try be happy..walo pon smpi t'senguk2 tido.. kije smpi 2,3 pek pagi...
ala bise tegar biase... huhu.. x gitew!.. hehe.. adeii layan kan yolah...

okey2 pe pon aku nk smbung truskn pejuangn membuat buku teks
KAP Ngori 9 ni.. moge tuhan membantu usha aku ngn rakan2~ amin2... okey babai.. ^^)





No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers