Wednesday, April 13, 2011

pastikan telo d'basuh...x tipu!

^^) slmt pgi... hehe
erkk..pnjm nama belog telo jap ek..hik3
tumpg pemes tel0... :P
ole krn telo skrg pn da di plagiat... aku pon x ley nk kata pa la an..
so, pndt aku msing2 ne jaga telo msg2..~ngee.. jgn dok pikiak len naa..otak jgn kelabu sgt.. (telo yg nk d'msk okey) huhu.. & kpd belog telo..jaga2 telo anda dlm bhya, jgn bgi d'curik ek..heheh...

pe pon d'sni aku nk bgi tips, klu nk bli telo ni...hoho :

~pastikn yg oli baru beli maa...huhu..
~ketuk2 sket..agak2 pecah x yah bli..agagagaa.. sila jgn test kat mana2 kedai runcit or pasaraya..haha
~ala..klu nk bli tu negok la, ade mcm taek2 ayam x, yg lekat2 kat situ.. sah2 compem telo asli..
~pastikan sblm mamam d'basuh dlu keh... bak kata "telo d'basuh dot.blogspot" haha..
~try rebos or goreng...agak2 mcm ade selapot itam klu d'rebus & ketul2 buih kecil klu'goreng, t'lalu ketara...kompem tiru la tu...~ngee..
~jika t'kena cirit-birit blh jmpe doktor ayem2 brdekatan @ dptkn nasihat..dr.telo

tu jela yg aku mampu nacehat kn..korg pon da taw an kat pesbuk, twiter, myspec, surt kabo.. mne2 ntah agi... so aku xmo le pepnjgkn cite nih...wokeh.. ~jgn sala kn telo yg bertelo..dia x pinta d'laherkn d'dunia nih...korg ne trima dia s'adenye...ek..huhu..^^)
sme2 membela naseb ayem-ayem t'aniaya spt belog ayeem ayam nih
~lalalala..


2 comments:


Photobucket

Followers