Tuesday, April 26, 2011

dari meja editor...^^)


Assalamualaikum..
Haii!! selamat pagi kawan2 blogger..
harini 26 April 2011 genap nk msuk
minggu t'akhir bln ke-4,
aku (Praktikal), kat Al-Azhar Media ni....

cptnye rse mse brlalu ek,
ke aku yg laju mnningalkn mase...uish2..x mgkin la..
aku yg leka dgn masa tu.. masa tu x prnh mis
mnjalankn tugasnya meniti setiap waktu..

urmm.. tu lah kn..pejam celik x2 je..
da nk masuk bln 5..^^)
makan, minum, lepak2, jln situ jln sini,
tension ngn mslh tu, mslh ni,
dari kuwus da tembam, dri kecik dabeso da sy..~ngee..
da nk tamat Praktikal jumaat ni upenye..huhu
sdey..lak..uwaaa..
pasni da kne fkir alam kerjaya s'benar an..

tpi i.allah, aftr this aku cntinue job,
jadi panel pelukis utk penyemak buku KAP
hope aku dpt concentrate ngn editing lukisan
utk 4 bln tu nanti..

so before..
mnunggu hari2 nak bergraduasi.. I.Allah
moga tahun ni aku layak utk menerima segulung ijazah
yang aku idam2kn sekian lamanya..Ya Allah.. ~Amin2!!

doakn kejayaan aku ek.... ;)

ape pon..aku harapkan masa yg tlh aku peruntukkn
d'sni..aku dpt ambil manfaat & memperbaiki kelemahan
fizikal & mental.. hope lbh b'semangat mengharungi
detik2 ku sebagai pelajar skola..^^) ~ahaks..

okey2 namo sedey2 yeo!.. life is must go on...
~(^^)~


No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers