Saturday, February 19, 2011

sest d'ukm..haha | lawak...


salam sejahtera..& slmt pgi..
hmm...nk updte mlm tdi x smpt, balek je smlm t'tdo da, hehe..
arini nk post psl crita mlom tdi... nk d'jadikn ceritenyer... sblm mgrib i dpt call dri bos, pstu de tgsn.. sbg m'wakilkan tmptnye utk mnympaikn cndremata... yg jdi peliknye..nape ptg tuh bru sy dpt tawu..huhu...so pe agi..klam kabot d'watnyer...

pas solt mgrb tros siap2 pi ukm naik moto...haha.. emg lawak... lak tu dari somban ke ukm, bygkn nk ne ade kat sne kol 8.30 walhal, bru dpt taw kol 7.45 cmtu.. lahai..nk x nk ne gak pi, da arhn yek...mau x klm kabot tyme tu, smpai tu emg smpi..tpinyer..pungung kebas...haha..
dala cuaca mlm tu mendung + kilat2nyer..uwawaaa... leh lak...dgn selambernye aku..
yg lagi lawak..aku leh lak x pakai jaket ke pe ke....just bj mlyu alat2..hehe.. mao x mngigel kesejukn ats moto tu... so aku pon ngn laju n pantaz nye b'tolk ke ukm.. ajak member s'keje temankn skali..huhu.. so nek moto, tyme tu da mcm rempit...laju thp gaban... hoho..
tup2 smpi le sne dlm kol 8.35 cmtu... pastu sblm msuk jln ke ukm, leh lupe lorg nk ke ukm..
adei..trpkse pusing u turn balik...~ngee...

akhrnye msuk jgk ukm... da msuk nih...
aku ngn comfiden mncri karnival yg d'mksudkn tu, coz syrkt aku de buka gerai jualan
kat ukm... cari pnye cari, da pusing 1 ukm.. ~lalalla...jam kat tgn da kol 8.45..
lastly brtanye owg2 yg kbtulan lalu lalang kat situ.. diowg pon leh ckp cmni "ntah x taw ek, tnye yg lain, "x sure.." & last2 kaur balik tnye pakgurd je sng..hehe.. tnye pkgurd dia bgi ero tgn kiri kanan, ikot lorg kecil & swktu dgnye...huhuu
pon sampai da dewan dektar... ktorg x taw kat ne krnival tu... rupe2nye blkg dewn dektar tu aje.. lorghhh... tpi npela abg yg mule2 tnye tdi x taw.."pelik"..pastu pusing balik naik ats..jmpe de org jln2 situ...."dia ckp mgkin la jln ni..yg karnival dpn tu kot..."hoho... lagi klaka...siap x taw..pdhl krnival tu btl2 x jao pn dri situ | tpi naseb betol jalan dak pompn tu tnjk, turun ke bwh tu....adoii..upenye pusing balik ke dewn dektar tu lah.. hehe....akhirnye smpai jgk la aku dgn membe aku tu kat karnivl tu, trkontang kanting masuk majlis tu wat2 mcm x pape blaku.. time tu da kol 9.05 mnt kot... mjlisnye kompem2 la da mule kn.... pstu msuk je kat khemah krnival tu.. jmpe 2 org akk yg jaga bhgian vip2 tu, tnye dia.. then ktorg ckp la "cmtu cmni" bagi pnjlsan mngnai pe yg b'laku... da dok lak... kat tmpt mkn vip2 uh...huhu, owg sume dok negok pndg2.. agk2nye msti diorg ckp..kami ni mnyibuk..sesuke hti, msuk dok sni...~lalalaa..

tnye balik kat akak tdi, psl yg tntatif pogem tu, "cmne ktorg nih jdi wakil nk bgi cndramata nih?" adiah pn kami xde.." booth ktorg lak tu x jmpe, pnyela cari..wat merh2 muke aku lalu kat dpn org ramai kuar msjlis tu jap smta2 nk mek cndremata tu kat booth, x jmpe...mne nk cri? so balik smule dlm mjlis, de bro yg jaga kat situ lak ckp ngn kami.. "abg jgn riso...ni bkn abg yg ne bagi cndrehati, tpi kami yg bagi kat abg, coz syrkt abg da sponsor progrm nih...." lorghh..yeke?" aku ckp.. hehe.."kiranya sala fhm la..~ngeh3"..aku yg sala fhm ke or bos yg silp bgi info..hehe... | haha, upenye, bkn aku yg kne bagi cndrahati pd naib cnselr.. adoii..lawak2... & tup2 smpi la mjlis tu b'jln ngn teater, prsmbhn..& mcm2.. & lastly yg part bgi pghargaan.. aku d'iringi 1 putri naikke pnts tok amek adiah tu... wawaaa....shy2 cat la aku d'watnye...~ngee.. pstu progrm tu pon tmt, besurai... haha.. kami yg da kekenygn tdi balik la kn..da abes....haha.. | lwk2 ble d'fikr2 balik leh lak sesat dlm ukm tu.. tpi patut la kn klu aku sesat pon, coz aku bkn student situ..~ngee.. lgi lak emg lme sgt x turun ukm.. ^^)

so moral of value.. ~ne la fhm pape info tu dgn jelas..then, jgn malu b'tnye, malu brtanya sest jln"... hik3...ok la..babai..


No comments:

Post a Comment

Followers