Friday, February 11, 2011

lelaki encem vs lelaki x encem.. | hehe

salam.. selamat pagi..
ole krn rmai agi x msuk koje lam opis.. aku on9 jap nk tules entry at blog..hehe..
pepgi da bowink so mek ksmptn jap..

okei tjuk arini psl org laki encem vs laki x encem... sy ketegori encem la..~ahaks..
korg pasn x klu de sstgh org yg akn b'ckp cengitu..... camtuu laa...tut***... haha..
jom gelak.. emmm.. dialog psl gelgt s'stgh ompompan...
s'stgh jer..x sumer kot..4 me la.. coz realiti gak kot yg pnh jmpe cengitu...hehe..
spe nk bgkang? agkt tgn..haha... jgn mara na... just sharing yeo...^^)

v
v
v
v



Kalau lelaki hensem : banyak bercakap
Perempuan akan cakap : petah berbicara dan banyak idea
Kalau lelaki buruk : banyak bercakap
Perempuan akan cakap : memekak je..ingat orang suka ke!

Kalau lelaki hensem : dituduh buat jahat
Perempuan akan kata : itu semua karut!..ada orang sakit ati kat dia tuh!..
Kalau lelaki buruk : dituduh buat jahat
Perempuan akan cakap : memang sah dia yang buat!..muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome : menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap : wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki buruk : menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata : entah-entah yang ganggu tadi tu.. kawan-kawan dia...

Kalau lelaki handsome : jalan dengan perempuan cantik
Perempuan akan kata : wah..padan sangat...
Kalau lelaki buruk : jalan dengan perempuan cantik
Perempuan akan kata : mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome : ditinggal kekasih
Perempuan akan kata : jangan sedih...(dalam hati-“bodoh betul perempuan tuh!”)
Kalau lelaki buruk : ditinggal kekasih
Perempuan akan kata : jangan sedih...(dalam hati -
"padan muka! Ada ati nak bercinta”)

Kalau lelaki handsome : menyayangi binatang
Perempuan akan cakap : perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau lelaki buruk : menyayangi binatang
Perempuan akan cakap : sesama spesis memang harus menyayangi...

Kalau lelaki handsome : memandu BMW
Perempuan akan cakap : muda-muda dah berjaya.
Kalau lelaki buruk : memandu BMW
Perempuan akan cakap : kalau tak drebar, sahih kereta curik!

Kalau lelaki handsome : tak mau diambil gambarnya
Perempuan akan cakap : dia pasti bimbang kalau-kalau gambarnya dipergunakan
Kalau lelaki buruk : tak mau diambil gambarnya
Perempuan akan kata : dia tau, kalau cuci pun.. mesti tak jadi punya!

Kalau lelaki handsome : terpijak kaki perempuan
Perempuan akan cakap : eh.. tak pe..tak pe..saya yang patut minta maaf..
Kalau lelaki buruk : terpijak kaki perempuan
Perempuan akan kata : oi..buta ke?..celaka..h$#*% jadah..sial..#@%&*%!!!!...


haha..klaka3...
hehe..den x ckp k.. ni jmpe at tpi jln tdi time nk pi keje..~lalallaaa...


7 comments:

  1. hencem ka tak hensem ka yg penting niat kita kena ikhlas...rupa paras itu tak penting tp niat kita penting...jgn membeza2kan dgn yg hensem or tak kan?

    ReplyDelete
  2. haha! terbaik...tapi serius ada ke org ckp camtu...haha...kejam gile

    ReplyDelete
  3. hehe..ade gak kot..pnh t'smpk owg ckp cmtu la.. huhu ^^)

    ReplyDelete
  4. kesian mereka yang kategori x ensem.huhu~

    ReplyDelete
  5. kejam betul huhuw . marilah kita bela nasib mereka yang tak ensem ! hohoho :)

    ReplyDelete

Followers