Wednesday, January 26, 2011

b'fikir sejenak...


apakah yang telah aku lakukan harini?

perubahan dari semalam yang berlalu pergi..

peringatan lampau tentang saat yang aku lalui..

keindahan harini yang telah aku kecapi..


pernahkah aku terfikir seumpama ini?

sblm mataku terlelap buat seketika,

sebelum enak diriku d'buai mimpi,

ingin aku impikan & miliki hari esok..

ku harapkan indahnya esok luar biasa seperti harini,

jika langkahku mampu sejauh itu..

akan aku terokai hari itu, buat esok yang paling ceria

untuk aku menjadi diriku yang sebenar..


oh Allah sungguh keterlaluan pintaku ini..

namun..

harapanku moga kau aturkn langkahku..

menuju ke satu tempat, jauh lebih baik dari harini..

thanks Allah atas semua yang kau dampingi harini..


moga kau pimpin hatiku ini

menuju langkah yang penuh dengan harapan

d'atas limpahan kasih sayang-Mu


~ameen…..

[Nuar el-Ummar ~1.24am, 26/1/11]



No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers