Tuesday, May 18, 2010

Menarik, t'bace..

Ptg ni aku x bnyk wat aktivti..selain ngadap lappy then baring2..huhu, dri smlm asik tnguh nk wat keje-keje mustahak..tpi kenapela mood slps abes sem ni je..da ilang semuanya...aduhai...sikit lagi syg..jap gi abes da..kne siapkn krja tu..2 hri lgi da nk kne send report....kne kuat smgt nih...! xpe aku try siapkn jgk.. umm.. tpi td dlm aku rest2 aku t'jengah la artikel dari website abg "SAIFUL ISLAM", tjuk dia hidup bukn lgi satu k'seronokan...menarik aku bce tdi, ble d'bce2..tringt kat zmn skola dulu...time 1st msuk skola agama..., klu dulu hangat tntg isu skola agma Rkrt..actually kat situlah dulu aku mnjdi insn yg b'guna, skunk ni.. yg plg pntg jdi diri sndiri. Aku pn just restkn mind tdi, belek2 artikel Saiful Islam jdi t'sentuh coz t'ringt time aku t'gkatan 1 dulu..zmn skola2..haha, [ gelak t'haru ], klu ade yg nk bce, click je kat name abg Saiful Islam tdi.., ape pon Hidup punyai suatu yg baru..n hari2nya penuh indh tok kita p'indahkn perjalananye...ahaks! jiwang plak.. ok la...nua pon nk kembara lagi nk siapkn keje pape yg patot.. rsenye ckp tok ptg ni kot..hehe, k..slmt b'blog shbt2 smua.. ;)

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers