Saturday, December 24, 2011

Design, station Radio yg menjadi pilihan KSJ

Salam ceria dan selamat sejahtera, buat semua readers... ^^)

ok lah, oleh kerana agak bosan harini, so aku mengadap 1/2 seharian lappy aku ni..
(erkk.. ade ke 1/2 seharian ~huhua..) agak2 sampai tembus ke tak, dinding ek? haha..

so teringin nk update something yg menarik perhatian KSJ a.k.a blog Kembara Seorang Jejaka ni ye.. ngee~ actly dpt idea ni coz tadi cari hitz fm chart kat website tu.. pastu type url browser tu..

"WWW.GOOGLE.COM" hoho... pakcik gugel tu le.. wewit..
sentiasa menarik perhatian gak.. design dia msti berubah2,
specially klu ade celebration kan.. ^^)

yeah..smpt screen capture yg google terbaru tu..

--> before <--

--> after <--

huhuu..ade lampu liplap taw.. siap leh tekan2.. haha, jakon jap..
pstu kuar lagu..~weee, urm aku taw nape..coz da nk rayer kismas kan..
(haha..mcm org len x leh teka je kan.. hihi :D)

ok2..berbalik pd tajuk utama yg aku nk cerita.. adoii..melalut da nih..
pastu lps da taip kat google carta hitz tu.. tup2 buka la websitenye...
waa.. cantek & menarik lak negok website tu.. (lpe jap nk negok carta lagu ek..)

so lps tu, trus terfikir nk tulis kat entry blog aku..~hoho..
aku pon merajin cari website station radio yg lain2 gak...keh3
nampak kan, aku sudah bosan yg tahap gaban.. ~lalala..
nmpk sgt da xde keje je aku an...haha..lantak ah..

so nilah antara website radio yg menjadi pilihan aku.. & yg selalu mnjadi pendengar setia..
dan website dia gak yg cun melecun.. aku suke design2 ini...haha..



hitz & fly fm jrg la dgr..cme smnjk2 ni mint lak.. suke carta lagu terbaru je..
& scr tak lansung menmbh vocab, memperbaiki english aku gak...wuwuwu


hots sgt kan.. selalu hangat dari yg biasa, tu yg suke...ahaks~


Haha..suke layan pagi2 & tgh malam time abg jem merapu..keh3


Era mcm da jarang sikit dengar.. tpi stay minat gak..huhu


suria fm klu jenjalan drive keter ade la dengar sekali sekala..~lala...

tak lupe gak ikim ye..
kdg2 dengar ikim warna pagi tu & mlm2..
coz banyak ilmu yg bermanfaat ok.. paling tidak dpt pengetahuan baru..^^)


mud : teringin nk tukar blog to website.. huhu
tak lama lagi blog aku lak nk wat cun melecun dgn design terbaru gak..
negok ah tahun baru nanti.. ~(berangan dulu.. weee~)

ok..da dapat idea nk design contest logo kat website somting tu.. yeahh.. mlm ni ne stat..lo tdk ilang ideanye..huhua~ orait2 tu je cerita nk tulis harini...hehe.. lo smpt ye di update yg design baru ea...ok ah, nk lunch lak.. k bai..selamat bersantai dihujung minggu.. no noty2 ek.. ^^)


2 comments:


Photobucket

Followers