Sunday, September 18, 2011

jom makan!

satey ni! sgt sodap.. | terasa rempah2nye...

Aku oder | nasi goreng Ayam je..jadilaa..huhu

Papa, Mama & Baby Akim | *Saya, tokan snap pic..huhu

Selamat Malam..
walupon peristiwa tmpt & latar masa
pic menunjukkn petang...erkk~

oklah actly,
harini aku bersiar2 ngn papa, mama
& baby comel afiq akim.. ops! betulkn ayt..
tidk krn besiar2 tpi pergi antar adek balek asrama
mklom la cuti skola smpena hari Malaysia
da abes! orait.. bertebaran mula pulang
ke ganggang memasing yek..
okeh2..nk mule bercerita..
sila pasang telinge~

sorg2 adek2 ku bercuti,
dan balik smule ketempat belajar memasing..
tingallah papa, mama & saya
selaku babysitter kpd baby afiq hakim
yg dok mengangur kat umh ni..
kire suriUmah sepenoh mse la kot...~ngee

sian mama, kepenatan jaga baby
sy pon penat~ecewah...
actly baby adalah ank buahku
yg sekarang ini kami menjaga, oleh krn umminya
yg kerja dok jao...huhu, so afiq jdi ank aku jap..
xpelah pokcik dia ade,
leh tolg jadi babysitter ek..asyi syian yer~huhu

Actly, harini papa a.k.a abah sy mau blanje
kami jrg mkn luar, skali sekala adela..
mama saya rajin masak, xmo beli2.. kita bkn org kaye kn | jimat
arini mama penat jugak, so sy faham akan kesihatanye

yg penting ptg tdi aku dpt santap pepuas
...sngt sodap..~sila jgn jeles akak2 abg2 & adek2 ku ye..
ole krn aku da jdi ank kesygn si intn payong di umah
aku dpt keistimewaan...~wekk.. --bajet--
tulah...asek makan jek ble da dok umah ni..
mane taknye makin tembam...weee~malu2..

ok bhai..slmt knyg ~alhamdulillah..


| Lokasi, Latar Masa | Bukit Gambir, Muar - 6.20 PM |

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers