Friday, August 26, 2011

Sanah helwah to me. .


Assalamualaikum,
hye! readers & bloggers...
salam ceria hari jumaat ek..

orait harini nk wish kat diri sendiri,
menyambut ulang tahun kelahiranku,
13 Mei 1988 M, bersamaan 26 Ramadhan 1409 H..
alhamdulillah, dah 26 ramadhan s'indah paginya...
with renyai2 hujan ala sepoi2 bahasa..huhu..
especially thanks kat my mom, yg melahirkan..
dengan berkat bulan ramadhan ini..

aku tahu bln hijri ni pon,
mase kat sekolah tinggi Maahad dulu,
aku ade belek2 kat library skola,
dalam buku tebal tahun hijri.. kat situ kita
bole taw tarikh lahir bagi tahun hijri bila..huhu
so, aku ingt la tarikh tu sampai sekarang... ^^)
pagi tdi pon de bagi taw kat mak,
yup.. mak taw gak.."mak ckp seingat mak
mase melahirkan aku, dlm seminggu lagi nk raye..
ingt2 lupe la mak cakap, yg ingt dlm bln puase"... ;)
terharu je dgr...thenks mom... so tak salah la
aku negok tarikh lahir hijri tu kn...huhu..

ape pon, moga ulangtahun kelahiran utk tahun hijri ini..
memberi beribu makna dan penghayatan..
buat diri aku memperbaiki kelemahan diri..
sebagai hambanya.. moga,
dengan usia yg berbaki ini... memberi aku kekuatan
membina semangat, keazaman, kekuatan jatidiri..
cuba menjadi hambanya yg terbaik...
~ameen..

wish me success ek...^^)

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers