Sunday, August 14, 2011

Ceritera Ramadhan



Salam, Selamat pagi..^^)
ceritera ramadhan kita kali ni,
cite kita balik kg...oxoxo...
pagini aku da kemas2 brg nk balik johor.. yey!
yolah, merantau d'negeri org, finally..
kmbali tmpt asal kite ye..

ni bkn cite sedey2 ek...
acteli, cerita aku dlm kembara prjlnn aku,
yela dulu mule2 dpt smbg bljr masuk U, excited kn...
tup..tup.. da abes blajar upenye aku...
i.allah, tungu bln 12 nti konvo plak..
& bakal bergelar seorg graduan Universiti..

xpela, org lain b'banga dgn pencapaian msg2..
bagi aku..aku pun punyai impian itu, utk jdi yg trbaek,
so aku epi & brsyukr sgt2 dgn ape yg Allah bagi..
mgkin berkat penat lelah, usha selama ini.. trcpai cita2
nk genggam segulung ijazah tu..~mudah2an
ianya dpt mmbngakan kedua ibu bpa aku...


yup! kejap je kn mse b'lalu..
pjm celik, pjm celik...da msuk 14 ramadhan ek...
nk jadikn cerita, aku keje dulu kat senawang,
smntra tngu konvo, so xde pe nk wat...kan~

Alhamdulillah, bnyk pngalaman dpt kat Co.Azhar Media..
actly after Praktikal kat situ, aku trus d'twr utk smbung keje,
huhu.. buat designer buku teks KAFA, bwh MAINS..
x sangka lak kan.. da abes pon kontrak keje kat Thaqafi,
hehe.. kjp plak rse da bln 8... x lme lgi nk raye lak kn..

pe pon, thanks kat staff Thaqafi, especially kat Bos sy..
Ust. Khairi & Ust. Nazri.. coz bnyk dpt blajar kn dari diorg,
nsiht, kata2 smngt & besemangat s'mase keje kat situ, :P
walupon da tension2.. mcm nk larii... erkk,
xdela, guro2 jek..huhu &...

x lpe kat abg shahril jgk.. yg bnyk mmbntu & bgi dorongn kat aku..
k.diana yg orait2 gitew...staff2 len & abg iwan pon...
kwn2 yg bek ati & peramah, pemarah.. :P
lagi sporting... best sgt ngn korg..
cik ziyad, cik ma, cik syida, cik dawie..hehe.. pstu kontrak ngn keje
buku kap lak..kwn2 len..dayah, paan, rasmin, azman, mubin,
bob & akmal..~trbaek r.. huhu.. with kngn2 d'azhr er~~

mohon maaf ats sgl ksilpn, kealpaan.. kekurgn..
sifat iri.. & sgl sift mazmumah dlm diri yg wat sakitkn
hati sume org...trngumpt, trkata..t'tengking..
mohon maaf dari setiap ruang hati klu ade ek..huhu
halalkn mkn minum, yg t'amek @ sngaja amek :P...
orait2... pe pon setiap yg t'indah, i.allah ade tmpt dlm hati ini... :P
ok..ok, da jgn nages2.. de mse & rzki d'wktu yg len, kita jmpe lgi ek...
samat ari raye, nti jmput dtg umah kat muo taw!..
klu nk wet raye r..(tu pon klu muke x malu nk wet :P)
lgi jmpe! bye2! ^^)

p/s ~ mud - rajin menaip/ops! sori t'pnjg lak entry kalini.. adeii :P


No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers