Wednesday, February 16, 2011

cerite d'umoh istane....

slmt mlm...wawaaaa...nk d'jadikan cerita arini.. kwn aku msk nasiNyer..t'lalu la bnyknyer...smpeikn 7 kturunan, 7 waris x abes d'mkanNyer...~lalallaa... ole krn nasi de lebey banyk..so aku mek jalan pintas lgi shot fom..tok masak laok yg b'sangkut paot..so d'wat Nyer utk hidgkn b'sama nasi yg lebih dari asabah binafsi tu....huhu.... so tnpe aku x hiraukan suasana d'istana yg sgt mewah tu.... tnpe memikirkan t'lalu perkakasnye bhn2 umoh.. aku masak la laok tu d'dlm periok nasi aje...hehe..sowi umoh ni xde prkhidmtn msk memasak..so d'larang sama sekali meniru aksi ini.. dah tuu..lapa..so pe agi..pi beli sadeng kat kedai india sebelah, mnyebelah, d'sebelahnye dari umoh istana yg x berapa jaoh tu... tlh m'beli sadeng cap "AYAM BRANS".. kami pon menukang bagai chef wan memasak d'dapo halaman umoh...hehe... walhal pakej piok nasi jek... ruang tamo pon jadi lol...huhu...dah tu.. da xde dapo kn2.. ahernye siap jgk recipe istimewa umoh istana prktikal tu..so kami pon santap dgn berbesar hatinyer... weeeee...sgt2 sodap...hik3.. nk negok hasilnye ax?.......

v
v
v

tadaaaa!!!


haha..itulah al-kesahnyer...
kenyang da pewot...weee..sowi la yer.. ole krn da xde koje..
t'pkse m'nulis entry yg merepek tp agk x meraban la.. b'coz crito bona2 blako..huhuu..
k le..babai..slmat malam ek..nk tidoo.. ^^)


No comments:

Post a Comment

Followers