Tuesday, January 18, 2011

keajaiban? di Masjid Nabawi

Subahanallah.. Itulah mukjizat yg allah bagi, Dia maha melindungi akan kemuliaan Masjid Nabawi itu sendiri.. | itu janji allah sampai hari akhirat, tempat suci & makam nabi Muhammad S.A.W akn dipelihara Allah..walaupun pelbagai ancaman jahat kafir laknatullah..
jom lihat d'sebalik keajaiban ini..


This was a miracle happened around 90 years ago narrated by Sheikh Al-Zubaidi.

"Suatu hari ada Seseorang yg cuba untuk menghancurkan Kubah Nabi Muhammad (saw) - Masjad Al nabawi (Gumbad-e-Khizra) Namun, ketika seseorang memanjat kubah untuk memulakan pembongkaran, sebuah petir tiba-tiba memanahnya dan pendaki itu meninggal dunia disitu. padanya tiada seorangpun yg boleh memadam dan menurunkn tubuhnya dari puncak kubah! Hal itu juga berkata bahawa seorang lelaki soleh dari Madina mendengar suara dalam mimpinya tidak ada yang dapat mengambil mayat dari Dome dan bahawa ia harus ditanam mereka sebagai amaran dan pengajaran, dan bagi mereka yang mungkin berfikir utk cuba menghancurkan itu di masa depan!
akhirnya, mereka memutuskan untuk menguburkan jasadnya di sana, di kubah dan untuk menutup tubuhnya, telah diletak dengan kotak hijau sehingga tidak akan dapat dilihat oleh orang..".

Masya Allah! begitulah hal keadaannya.. Allah itu maha mengetahui segala apa kejahatan dan ia Maha melindungi...renung2kn..
moga2 kt kalangan hamba2nya yang dicintai & diredhai Allah ~amin..


No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers