Friday, December 31, 2010

da set azam baru blom?

opss!..bkn azam name org er..anda silap faham..hehe :D [ saje jer, pdhl da tawu ]
Yup.. suatu suratan hidup, mula pasti ada akhirnya, tirai 2010 akan d'tukr langsirnya dgn lgsir baru 2011..(ala2 nk rayer | gitew!)^^, emm.. hanya menungu detik2nya b'aher, yg pasti d’tungu2 kebanyakan orang… tapi! da sedarkah.. atau masih dlm mimpi nih.. ayuh! Bangkit…xmo tido2 lgi… ^^, mulakan hari-hari yg baru nan indah…
Ok, sebut saja pasal tahun baru, pasti dan kebiasaanye…ada saja azam baru yang akan dibuat.. salah ke? X salah.. s’memangnya or seharusnya setiap org perlu ada azam baru itu.. bagus tu! Sbg motivasi pd diri..walupon mngkin ada kecundang atau terciciran… tapi ingat! jgn mengalah… selagi punyai kekuatan jangan d’sia2kan, ^^ |..
~ahaks da mcm motivasi pg kat tv3 plak..orait2, xpe2.. de bakat tu… yg paling penting setiap perkara yang d’niatkan @ dihajatkan..mestilah baik & bersandar pd pencipta alam ini, sebaik2nya…

Okay ape azam aku taon baru ni ye?

sy da senarai nih : orait2...

1 - nk jadi GLAM mcm aaron aziz dlm pic nih...ahaks~ bole ka? huhuu..xdela smpi cmtu kot.. jdi org yg b'jaya mcm dia la..tpi bkn bidg lakonan tuu...huhu.. sy ni pemalu nk blakon kot...^^ [ okei2..sila jgn berangan ]
2 - lgi ape? emm..nk jadi seorang photography yg hebat kot.. | means as kerjaya sampingan...ngee~....sy minat tawu snap photo2 ni [ x tanye pon ]
3 - mnjdi penulis tegar kat blogger cam abg BEN...^^ huhuu.. kmbg plop nti abg BEN bce nti..ehehhe | xdela gegoraw jek... jgn mare ;)
4 - nk jdi seorg yg matang dari segi perwatakan | pemikiran | pertuturan... [ erk..slme ni x mtg ke? ] bkn x mtg cume mau jdi lbh matang lgi la.. | da beso kn..hik3..

ok2, ape pon yg aku atau korang azamkan hopefully dpt wat yg t'bek k...k...(-___-)
HEPI 2011!!!!

p/s: jgn azam hnye tngal angan2...~lallala...

2 comments:

Followers