Wednesday, March 10, 2010

Rahsia Lelaki melalui Bulan Kelahiran..

Januari
lelaki ini sukar jatuh cinta. tetapi jika sudah jatuh cinta, dia akan amat mencintai pasanganya. dia juga mementingkan keluarganya dan akan mengatakan apa yang dia fikirkan. tetepi apabila berkahwin, dia dikatakan agak cerewet perihal keewangan.

Februari
dia agk kurang romantis dan sukar jatuh cinta krn dia tidak mahu kecewa. lelaki ini suka ketawa dan mempunyai perkar-perkara yang menarik untuk dilakukan,tetapi boleh jadi pendiam pada suatu masa dan ini boleh mengecewakan kekasihnya. dia mgkin lambat berkahwin kerana tidak suka terikat dengan komitmen.

Mac
mantik dan mmentingkan prasaan pasangan. tetapi dia agak pemalu dan kurang keyakinan sehingga mnyebabkan dia sukar utk memambat hati wanita. sikap suka bertangguh menyebabkan dia lambat berkahwin. tetapi dari segi bercinta dia adalah seorang yang hangat, mengambil berat dan mengasihi serta menghiburkan pasangannya.

April
padanya cinta adalah amat penting. ketika mula bercinta bersikap baik hati, mudah jenaka dan bersuka ria tetapi apabila telah lama b'kenalan mulai mencurigai pasanganya.

Mei
dia mempunyai suara yang merdu dan mungkin menggunakan kelebihanya ini untuk menarik hati wanita. lelaki ini ternanti-nantikan hari perkahwinanya dan akan memilih pasangan hidupnya dengan agak teliti agar rumah tangga berpanjangan.



Jun

Dalam mencari pasangan hidup dia suka wanita yang boleh berfikiran sendiri, tidak pendiam dan cerdik. paras rupa bukan menjadi keutamaan.

Julai

baginya kebahagiaan rumahtangga amat penting. dia adalah suami yang setia, penyayang dan amat sukar untuk melafazkan p'ceraian. jadi dia akan bersedih jika rumahtangganya menjadi masalah.

Ogos

kehidupan cinta adalah penting, kerana dengan adanya orang yang mengasihi membuatkan dirinya bahagia. dia percaya kpd perkahwinan dan menganggap rumah sebagai tempat berehat dan isterinya memberikan keselesaan setelah dia penat bekerja.

September
dia adalah lelaki yg mmntigkan kebijksanaan dan ksmpurnaan. sifatnya itu membuatkannya sukar bertenang apabila berpasangan dan ini menjadikan dia bukan kekasih yang memuaskan hati pasanganya.

Oktober
dia biasanya adalah cermat dlm berbelanja tetapi agak boros pula dari segi membeli baju, wangian atau perabot. dia mmbelnjakan bnyak wang utk menarik perhatian org yang dicintainya, atau sesiapa yang dianggap penting.

November

Renungannya amat tajam seolah-olah dapat membaca isi hati orang lain. dia akan berusaha bertahun-tahun untuk mencapai cita-citanya. dia suka jika dapat menunjjukkan kuasa dan nampak lebih dominan dlm prhubgngn. manakala hal seksual, dia cenderung utk mementgkan diri sndri.

Disember
Dia seorang yang suka bergaul dan insan yang paling romantik. lelaki ini mudah jatuh cinta kpd wanita. tapi dia tidak suka terikat dalam jangka masa yg panjang. kononnya ramai lelaki berbintang sagitarius dikatakan berkahwin lebih dari satu.

No comments:

Post a Comment


Photobucket

Followers